Dažnai užduodami klausimai
1.Ar prekiaujate tik naujomis ar naudotomis dalimis ?
Tik naujomis, sertifikuotomis bei kokybiškomis dalimis.
2.Ar galima gauti prekes į užsienį?
Prekes galite gauti į užsienį, prieš tai paskambinę ar parašę ir susitarę su vadybininku.
3.Kaip apmokėti už detales?
Atsiskaityti galima bankiniu pavedimu, elektronine bankininkyste bei atsiimant prekes grynais arba grynais kurjeriui iki 435 Eur.
4.Nerandu reikiamos detalės, ka daryti?
Parašykite mums užklausą, pateiksime Jums pasiūlymą kaip įmanoma greičiau.
5.Ar prekės yra grąžinamos?
Prekių gražinimo laikotarpis iki 14d. Jeigu prekė buvo įmontuota į automobilį arba kitu būdu prarado savo prekinę išvaizdą, atgal nepriimama. Elektros prekėms garantija nesuteikiama ir atgal nepriimamos.
6.Per kokį laikotarpį pristatote prekes?
Užsakius prekes iki 17 valandos galėsite atsiimti kitą darbo dieną. Jeigu esate ne iš Šiaulių, prekių pristatymas truks 2-3 darbo dienas.
7.Depozitinės prekės
Depozitas – perkant naują atiduodama sena detalė arba primoka tam tikra suma vietoj jos.
8.Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras?
Taip, PVM sąskaitos faktūras visada išrašome, norėdami gauti PVM sąskaitą faktūrą iš anksto pateikite reikiamus duomenis.
9.Ar detalių kainos pateikiamos su PVM?
Taip, mūsų pasiūlymų kainos pateikiamos su PVM.
10.Ar verta pas Jus pirkti?
Be abejo verta, mes stengiamės pateikti optimaliausią kainos ir kokybės santykį